مزایا و معایب کفپوش لاستیکی چیست؟

کفپوش لاستیکی چیست؟

کفپوش لاستیکی چیست؟

در سال 1894 اولین کفپوش لاستیکی در هم تنیده توسط فرانک فرنس ثبت اختراع شد. گودیر اولین کفپوش لاستیکی ورقه ای پیوسته را در دهه 1920 معرفی کرد. تقاضای زیاد و کمبود مواد در نهایت منجر به اختراع لاستیک مصنوعی شد که از دهه 1930 مورد استفاده قرار گرفت. کفپوش لاستیکی یک گزینه همه کاره و شیک برای مکان های مختلف است، از سالن بدنسازی خانه شما تا فضاهای اداری امروزی. لاستیک به طور ایده آل برای مناطقی با ضربه زیاد و ترافیک بالا که نیاز به انعطاف اضافی زیر پا دارند، مناسب است. یکی از بادوام ترین و با کیفیت ترین گزینه ها کفپوش لاستیکی است. در این مقاله اطلاعاتی  درباره کفپوش لاستیکی چیست و در مورد مزایا و معایب کفپوش لاستیکی چیست؟، جایی که بهترین عملکرد را دارد، نصب منحصر به فرد، مراقبت و نگهداری و انواع مختلف آن را خواهید یافت.

کفپوش گرانولی چگونه آماده نصب میشود؟

رول های کفپوش گرانولی ورق هایی از کفپوش لاستیکی هستند که می توان آنها را به هر اندازه برش داد و برای پوشش انواع فضاها نصب کرد. انواع مختلفی از رول لاستیکی وجود دارد که در ضخامت‌هاو رنگ‌های مختلف، اغلب برای مقاصد مختلف وجود دارد.

معایب کفپوش لاستیکی

  • کفپوش لاستیکی بسیار سنگین است و گاهی اوقات مانور دادن را دشوار می کند.
  • در جایی که کفپوش های فوم EVA سطح نرم و بالشتکی را ارائه می‌دهد، کفپوش لاستیکی چنین نیست.

مزایای کفپوش لاستیکی

  • بسیار بادوام: کفپوش لاستیکی فوق العاده مقاوم است.
  • نگهداری کم: کفپوش لاستیکی نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد.

 

کاربرد کفپوش لاستیکی ضد لغزش

یکی دیگر از مزایای بافت، توانایی لاستیک در جذب ضربه است که باعث محبوبیت آن در اتاق‌های وزنه برداری و باشگاه‌هایی می‌شود که ممکن است تجهیزات سنگین رها شوند. جذب ضربه نیز با جذب ضربه ناشی از لغزش و افتادن به کاهش صدمات کمک می کند. سطح بالشتکی راحتی زیر پا را فراهم می کند و ایستادن طولانی مدت را قابل تحمل تر می کند. در دراز مدت این منجر به مزایایی مانند صدمات کمتر و همچنین افزایش استقامت برای ایستادن می شود.

 

مقایسه کفپوش تایلی و رولی

تصمیم گیری برای استفاده از رول لاستیکی یا کاشی به زیبایی شناسی، کاربرد و بودجه مربوط می شود. کفپوش لاستیکی رولی معمولاً کمی ارزان‌تر از کاشی است، اما نصب آن دشوارتر است، زیرا باید آن را درست برش دهید. با این حال، درزهای کمتری با کفپوش لاستیکی رولی دریافت خواهید کرد، که در صورت وجود مشکلات رطوبت مفید است. اگر فضای باز بزرگ است، ما معمولاً کفپوش لاستیکی رولی را توصیه می کنیم. از سوی دیگر، کفپوش لاستیکی تایلی انعطاف‌پذیری بیشتری در طراحی با مواردی مانند چرخش رنگ ارائه می‌دهد، بنابراین حتی در فضاهای باز بزرگ، کاشی‌ها گاهی اوقات برای ایجاد ظاهری خاص انتخاب می‌شوند.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.