قیمت کفپوش سالن ورزشی ؟

کفپوش لاستیکی

قیمت کفپوش سالن ورزشی را چطور پیدا کنم؟

این سوالی است که بار ها پرسیده شده و به علت انواع مختلف کفپوش و کیفیت های متنوع بسیار جواب گسترده ای را دارا می باشد. سالن های ورزشی به دسته های مختلفی تقسیم می گردند. این دسته بندی ها شامل نوع ورزش و سبک ورزش هم می باشد. مثلا ورزش های رزمی نیاز به کفپوش های نرم و فومی مثل کفپوش تاتامی یا کفپوش ابری  می باشند . و اما سالن های ورزشی کودک هم شامل همین موارد هستند. اما ورززش های دیگیری که از دمبل و دستگاه های سنگین بدنسازی استفاده می کنند نیاز به کفپوش های مقاوم و سخت تری مثل کفپوش لاستیکی یا همان کفپوش گرانولی می باشند. این مدل کفپش ها از گرانول لاستیک نرم تولید شده اند و دوام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه هالتر و دمبل دارا می باشند. حال بنا به نوع کفپوش ضخامت آن و مصرف آن قیمت ها و کیفیت های متنوعی را در بازار شاهد هستیم.

تاثیر کیفیت در قیمت کفپوش ها چیست ؟

مطمئنا کیفیت مواد اولیه و نوع تولید و تکنولوژی تولید پارامتر های اصلی در قیمت گذاری کفپوش سالن ورزشی هستند . اگر بخواهیم کفپوشی فشرده تر داشته باشیم مطمئنا قیمت آن کمی بالاتر خواهد رفت و همینطور اگر بخواهیم دوام بالاتری داشته باشد باید چسب یا مواد اولیه بهتری را مصرف کرد و همه اینها در قیمت گذاری تاثیر دارند. گاها کفپوش های سبک تاتامی تولید می گردد که بعد از مدتی ترک خورده و یا زود له می شوند.

تاثیر ضخامت در قیمت کفپوش سالن ورزشی چیست؟

بر اساس ضخامت های مختلف قیمت ها متغییر هستند البته گاها ضخامت های بالاتر با فشردگی کمتر قیمتی برابر با ضخامت پایین تر و فشرده هستند.

قیمت کفپوش سالن ورزشی مناسب را چطور تشخیص بدهیم ؟

خیلی مهم می باشد که به تمام موارد بالا توجه کنید و گول قیمت پایین را به تنهایی نخورید. و همینطور قیمت های بالایی که بی دلیل و فقط به خاطر نام برند اتفاق می افتد. ما در دیجی فوم از بین تمامی این مجموعه های تولیدی بهترین ها و البته با کیفیت مرغوب را تست و بررسی کرده و در سایت دیجی فوم آن را برای شما با قیمتی منصفانه عرضه کرده ایم.

نحوه خرید کفپوش سالن ورزشی از دیجی فوم ؟

شما میتوانید با مراجعه به لینک زیر انواع کفپوش ها را انتخاب نموده و با خیال راحت کیفیت و دوام محصول همراه با قیمتی مناسب را به ما بسپارید.

 

 

برای خرید کلیک کنید خرید کفپوش سالن ورزشی

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.